Już za chwilę w 63. edycji festiwalu kreatywności Cannes Lions zostaną przyznane nagrody za najlepsze, najgłośniejsze oraz najciekawsze kampanie ostatniego roku. Impreza próbuje nadążyć za ultraszybkim tempem rozwoju technologii i kalejdoskopem nowych trendów. Stąd też nowe pomysły, świeże kategorie i więcej specjalistów w jury.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Większe grono uznanych nazwisk w jury to nie przypadek. W poprzedniej edycji imprezy przyjęto za cel rozbicie szklanego sufitu. Oznacza to oczywiście promowanie projektów, których celem jest osłabienie przeszkód stojących przed kobietami dążącymi do sukcesu. Pojawiła się wtedy nowa kategoria – Glass Lion. Nagrody zdobywają w niej najlepsze pomysły mające zwiększyć świadomość równouprawnienia płci.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.