Polowanie na Lwy w Cannes – rządzi technologia i kreatywne pozyskiwanie mediówPolowanie na Lwy w Cannes – rządzi technologia i kreatywne pozyskiwanie mediówPolowanie na Lwy w Cannes – rządzi technologia i kreatywne pozyskiwanie mediówPolowanie na Lwy w Cannes – rządzi technologia i kreatywne pozyskiwanie mediów
Czy rzeczywiście ten projekt zgarnie najwięcej nagród? (fot. kadr z reklamy)

Polowanie na Lwy w Cannes – rządzi technologia i kreatywne pozyskiwanie mediów

Polowanie na Lwy w Cannes – rządzi technologia i kreatywne pozyskiwanie mediów
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Już za chwilę w 63. edycji festiwalu kreatywności Cannes Lions zostaną przyznane nagrody za najlepsze, najgłośniejsze oraz najciekawsze kampanie ostatniego roku. Impreza próbuje nadążyć za ultraszybkim tempem rozwoju technologii i kalejdoskopem nowych trendów. Stąd też nowe pomysły, świeże kategorie i więcej specjalistów w jury.

Większe grono uznanych nazwisk w jury to nie przypadek. W poprzedniej edycji imprezy przyjęto za cel rozbicie szklanego sufitu. Oznacza to oczywiście promowanie projektów, których celem jest osłabienie przeszkód stojących przed kobietami dążącymi do sukcesu. Pojawiła się wtedy nowa kategoria – Glass Lion. Nagrody zdobywają w niej najlepsze pomysły mające zwiększyć świadomość równouprawnienia płci.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja