„Panie doktorze! Ratunku! Postradałem zmysły. Od dłuższego czasu moje jedzenie gada między sobą. Czy ja zwariowałem?”. „Proszę się uspokoić. Nic panu nie jest. To tylko reklama”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Późne popołudnie. Agencja reklamowa. Burza mózgów, bo ostatnio wpadł brief na nową strategię komunikacji znanej marki cukierków. Wszyscy są już zmęczeni, ale trzeba coś wymyślić. W końcu ktoś rzuca: „A jakby te cukierki ze sobą rozmawiały?”.
Brand heroes występują w reklamie nie od dzisiaj. Są wielką pomocą i ułatwieniem w snuciu opowieści o marce.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.