Reklamy na Rio 2016. Historie mroczne i porywająceReklamy na Rio 2016. Historie mroczne i porywająceReklamy na Rio 2016. Historie mroczne i porywająceReklamy na Rio 2016. Historie mroczne i porywające
Czasem ból i mrok, czasem triumf i ogień (fot. kadr z reklamy)

Reklamy na Rio 2016. Historie mroczne i porywające

Reklamy na Rio 2016. Historie mroczne i porywające
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

MKOl zrezygnował z wieloletniej wojny z nieoficjalnymi sponsorami. Przy okazji igrzysk w Rio łaskawiej spojrzał na marki wspierające poszczególnych sportowców. Przygotowane reklamy to głównie wyciskające łzy indywidualne historie. Bohaterce spotu Samsunga zapewniło to nawet olimpijską kwalifikację kosztem koleżanki z drużyny.

Spoty marek Under Armour i Procter & Gamble są podobne. Oba pokazują sportowców, którzy osiągnęli sukces dzięki odporności na stres i przeciwności losu.
P&G wykorzystuje sprawdzoną w poprzednich latach narrację o roli matek sportowców. W retrospekcji widzimy m.in. biegaczkę, którą w dzieciństwie mama uchroniła przed trąbą powietrzną, przekonując dziewczynkę, by zdecydowała się zejść do przydomowej piwnicy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja