MKOl zrezygnował z wieloletniej wojny z nieoficjalnymi sponsorami. Przy okazji igrzysk w Rio łaskawiej spojrzał na marki wspierające poszczególnych sportowców. Przygotowane reklamy to głównie wyciskające łzy indywidualne historie. Bohaterce spotu Samsunga zapewniło to nawet olimpijską kwalifikację kosztem koleżanki z drużyny.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Spoty marek Under Armour i Procter & Gamble są podobne. Oba pokazują sportowców, którzy osiągnęli sukces dzięki odporności na stres i przeciwności losu.
P&G wykorzystuje sprawdzoną w poprzednich latach narrację o roli matek sportowców. W retrospekcji widzimy m.in. biegaczkę, którą w dzieciństwie mama uchroniła przed trąbą powietrzną, przekonując dziewczynkę, by zdecydowała się zejść do przydomowej piwnicy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.