Pożytecznie i absurdalnie na plażach – pomysły marek na latoPożytecznie i absurdalnie na plażach – pomysły marek na latoPożytecznie i absurdalnie na plażach – pomysły marek na latoPożytecznie i absurdalnie na plażach – pomysły marek na lato
Czasem kreatywni rozpędzają się za bardzo (fot. kadr z reklamy)

Pożytecznie i absurdalnie na plażach – pomysły marek na lato

Pożytecznie i absurdalnie na plażach – pomysły marek na lato
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Plaża, stereotypowy symbol lata i wakacji, to również doskonała przestrzeń do kreatywnych promocji. Jak w tym roku marki produktów przydatnych na plaży starają się zainteresować sobą urlopowiczów? Oto kilka pomysłów przyciągających uwagę – wyróżniających się na plus i na minus.

Nivea, marka mająca w ofercie m.in. kosmetyki z filtrami przeciwsłonecznymi, zasłynęła już ze swoich edukacyjnych i innowacyjnych akcji na plażach. W ubiegłym roku przygotowała dla małych plażowiczów lalki, które szybko czerwieniały na słońcu, jeśli nie zostały posmarowane kremem z filtrem.

Rok wcześniej pomagała rodzicom utrzymać dzieci pod kontrolą dzięki opaskom z zainstalowanymi beaconami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja