Plaża, stereotypowy symbol lata i wakacji, to również doskonała przestrzeń do kreatywnych promocji. Jak w tym roku marki produktów przydatnych na plaży starają się zainteresować sobą urlopowiczów? Oto kilka pomysłów przyciągających uwagę – wyróżniających się na plus i na minus.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nivea, marka mająca w ofercie m.in. kosmetyki z filtrami przeciwsłonecznymi, zasłynęła już ze swoich edukacyjnych i innowacyjnych akcji na plażach. W ubiegłym roku przygotowała dla małych plażowiczów lalki, które szybko czerwieniały na słońcu, jeśli nie zostały posmarowane kremem z filtrem.
Rok wcześniej pomagała rodzicom utrzymać dzieci pod kontrolą dzięki opaskom z zainstalowanymi beaconami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.