Jak zagrzewać biznes do bieguJak zagrzewać biznes do bieguJak zagrzewać biznes do bieguJak zagrzewać biznes do biegu

Jak zagrzewać biznes do biegu

Jak zagrzewać biznes do biegu
Poland Business Run jest znaną już krajową imprezą biegową, która podnosi zaangażowanie pracowników firm, promuje zdrowy styl życia i pomaga zebrać środki dla podopiecznych organizacji charytatywnych. Jak rozwijał się ten projekt? Jak prowadzona jest jego komunikacja? Napisał o tym zespół agencji MJCC, która realizuje to zadanie.

Projekt największego polskiego charytatywnego biegu biznesowego w formie sztafety został zainicjowany w Krakowie w 2011 roku. Rok później biegacze wystartowali także w Katowicach i Poznaniu. W 2014 roku do inicjatywy dołączyły Warszawa i Łódź, a w ubiegłorocznej edycji pobiegł też Poznań. W tym roku po raz pierwszy wydarzenie odbędzie się również w Gdańsku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja