Wracamy do konwersacji – tak przynajmniej twierdzi Chris Messina z Ubera. Jego zdaniem 2016 będzie rokiem conversational commerce – paradygmatu, który całkowicie odmieni sprzedaż internetową, korzystanie z usług wielu firm oraz komunikację z nimi.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Komunikatory internetowe bardziej przemawiają do ludzkiej psychiki niż konieczność instalowania, personalizowania i korzystania z aplikacji. Nie dziwi więc, że widać ostatnio coraz więcej kroków ku tworzeniu możliwości korzystania z konkretnych usług w ramach klasycznego czatu.
Przoduje w tym Uber. Dzięki zintegrowaniu aplikacji z Facebook Messengerem można w wygodny sposób zamówić samochód wprost z okna komunikatora.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.