McDonald’s płaci i wymagaMcDonald’s płaci i wymagaMcDonald’s płaci i wymagaMcDonald’s płaci i wymaga

McDonald’s płaci i wymaga

McDonald’s płaci i wymaga
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

McDonald’s rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną w Stanach Zjednoczonych. Zwycięskiej agencji DDB zapłaci w zależności od tego, jak jej praca przełoży się na wyniki biznesowe koncernu. Jakie są wady i zalety takiego rozwiązania?

Zdjęcie, które Wendy Clark, szefowa amerykańskiego oddziału agencji DDB opublikowała na Instagramie, dobrze symbolizuje specyfikę obsługi kreatywnej McDonald’s. Szefowie obu firm stoją na tle ceglanego muru w siedzibie koncernu. Spotkali się, aby ogłosić zwycięzcę trwającego 18 miesięcy przetargu.

Ma być radośnie, więc jest z nimi także kolorowa maskotka – Ronald McDonald.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja