McDonald’s rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną w Stanach Zjednoczonych. Zwycięskiej agencji DDB zapłaci w zależności od tego, jak jej praca przełoży się na wyniki biznesowe koncernu. Jakie są wady i zalety takiego rozwiązania?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zdjęcie, które Wendy Clark, szefowa amerykańskiego oddziału agencji DDB opublikowała na Instagramie, dobrze symbolizuje specyfikę obsługi kreatywnej McDonald’s. Szefowie obu firm stoją na tle ceglanego muru w siedzibie koncernu. Spotkali się, aby ogłosić zwycięzcę trwającego 18 miesięcy przetargu.
Ma być radośnie, więc jest z nimi także kolorowa maskotka – Ronald McDonald.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.