Dekada ostrych zabaw z jedzeniem w reklamieDekada ostrych zabaw z jedzeniem w reklamieDekada ostrych zabaw z jedzeniem w reklamieDekada ostrych zabaw z jedzeniem w reklamie

Dekada ostrych zabaw z jedzeniem w reklamie

Dekada ostrych zabaw z jedzeniem w reklamie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Gdy dziesięć lat temu Paris Hilton w seksownej pozie promowała hamburgery, wybuchł wielki skandal. Dzisiaj seksualne skojarzenia w groteskowej konwencji wykorzystywane są nawet w reklamach mrożonych dań do podgrzewania w mikrofalówce.

Pierwszy spot kampanii „Food you want to fork” nie jest zbyt wyszukany. Oto młody, umięśniony, ubrany tylko w bokserki pracownik czyszczący baseny flirtuje w kuchni z dojrzałą panią domu. On pożera makaron z kurczakiem i zachwyca się jego kremową konsystencją. Ona pożera go wzrokiem i mówi namiętnie o jego „naprawdę wielkiej przystawce”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja