Wielki twórczy zawódWielki twórczy zawódWielki twórczy zawódWielki twórczy zawód

Wielki twórczy zawód

Wielki twórczy zawód
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W ubiegłym tygodniu branżą wstrząsnęła kampania Warszawskiej Szkoły Reklamy. Jej autorzy pokazali wartość twórczej pracy. Pokazali, jak ją rozumieją – przez kontrast wobec niechcianej alternatywy. Teraz obrazu dopełnia Rafał Betlejewski (człowiek branży przez długie lata) swoim „eksperymentem społecznym”, w którym sprowokował poszukujących pracy do podejmowania nieetycznych wyborów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja