Linie lotnicze KLM działają od 1919 roku. Mimo to wielu Amerykanów kojarzy tę markę z mlekiem albo stacją radiową. Jak sobie z tym poradzić? Wbrew intuicji – w komunikacji marketingowej najlepsze efekty przynosi dowcipne podkreślanie wizerunkowego problemu.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W czerwcu br. Instytut Monitorowania Mediów ogłosił wyniki badania dotyczącego najczęściej komentowanych linii lotniczych. Od 1 kwietnia do 30 czerwca we wszystkich mediach w Polsce pojawiło się prawie 30 tys. publikacji, w których padły słowa „linie lotnicze”. Zaskoczenia nie było: najwięcej informacji w badanym okresie pojawiło się na temat Lufthansy (ponad 4,2 tys.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.