David Beckham już od kilku lat jest twarzą marki H&M. Osoba byłego piłkarza zapewne wpływa na sprzedaż bielizny, jednak najwyraźniej nie aż tak dobrze, by nie warto było pokazać idola w „normalnych” ubraniach.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
H&M kontynuuje ubiegłoroczną kampanię z Davidem Beckhamem i komikiem Kevinem Hartem. Wtedy ci dwaj spotkali się, by reklamować linię odzieży „Modern Essentials”.
Jeszcze przed premierą pomysł na kampanię mógł wydawać się wyjątkowo dziwny. Oto Kevin Hart ma przygotować się do filmu, w którym będzie grał Davida Beckhama.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.