BMW podjęło się trudnego zadania kontynuacji serii „The Hire”. Piętnaście lat temu, gdy opublikowano pierwszy film, była to rewolucja w rozumieniu roli wideo w Internecie, szczególnie w branży motoryzacyjnej. Dziś jedna z najlepszych kampanii w historii marki powraca. Czy jest w stanie wyprzedzić znakomity wzór?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Gdy w 2001 roku powstała seria filmów „The Hire”, przeznaczonych wyłącznie do dystrybucji online, komórki miały ekran wielkości znaczka pocztowego, Mark Zuckerberg był siedemnastolatkiem, a w Polsce kontrowersje wywoływały reklamy Americanos.
Mimo że minęło piętnaście lat, filmy prezentujące samochody BMW w akcji, choć jakościowo już nieco odstają od współczesnych produkcji, nadal imponują rozmachem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.