Kiedy słuchać, kiedy opowiadaćKiedy słuchać, kiedy opowiadaćKiedy słuchać, kiedy opowiadaćKiedy słuchać, kiedy opowiadać
Dziś komunikat marki powinien równać się spełnieniu marzeń konsumenta (fot. kadr z „Historii Sebusia” PGE)

Kiedy słuchać, kiedy opowiadać

Kiedy słuchać, kiedy opowiadać
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Kto pamięta czasy przedinternetowe, ma szerszą perspektywę przemian, jakie nastąpiły w ciągu ostatnich dwóch dekad. Wie, że kiedyś zdobycie informacji kosztowało więcej, ich dystrybucja była nierównomierna, ich posiadanie dawało przewagę. Wie, że za wiedzę i informację kiedyś się płaciło, a sama informacja sprawiała wrażenie, jakby była wyższej jakości. Wie, że inne były reklamy, inne sposoby komunikacji marek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja