Ciężarówki Coca-Coli, jeden z obowiązkowych już elementów świąt, nieoficjalnie ogłaszają początek przygotowań do tego okresu. Tyle że hasło do tych przygotowań rzucane jest w reklamach zwykle coraz wcześniej. Odbiorcy trochę narzekają, ale wnikliwa obserwacja prowadzi do wniosku, że ten pośpiech ma sens.W ubiegłym roku Coca-Cola już 5 listopada rozpoczęła kampanię, w której charakterystyczne czerwone ciężarówki gnały na ekranach telewizorów. Autorzy internetowych memów zazwyczaj nie pozostawiają suchej nitki na przejawach konsumpcyjnego stylu życia, ale do tego elementu przedświątecznej atmosfery podchodzą raczej łagodnie.
Tegoroczna reklama (start emisji: 7 listopada) koncentruje się bardziej na zabieganych ludziach, których łączy nastrój przygotowań do świąt.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.