Robisz reklamę? Opanuj emocje!Robisz reklamę? Opanuj emocje!Robisz reklamę? Opanuj emocje!Robisz reklamę? Opanuj emocje!
Dojrzała komunikacja marketingowa w pełni świadomie gra na emocjach (fot. kadr z reklamy)

Robisz reklamę? Opanuj emocje!

Robisz reklamę? Opanuj emocje!
Mirosław Bogusławski

Mirosław Bogusławski

-

dyrektor kreatywny, Mind Progress Group

Mirosław Bogusławski

Mirosław Bogusławski

dyrektor kreatywny
Mind Progress Group

Lubię dobrą robotę. A po robocie – przyjemne spotkania towarzyskie. Podczas jednego z takich spotkań, gdy zrobiło się już trochę późno, jeden z kolegów, muzyk, powiedział do drugiego kolegi, fotografa (i trochę poety): „To idziemy wolno!”. Fotograf obruszył się na słowa muzyka, uznając je za przemoc symboliczną.

Zapytałem fotografa (i trochę poetę), na które ze słów muzyka byłby gotów się zgodzić, na zasadzie „niepotrzebne skreślić”. Fotograf odparł, że skreśliłby słowo „idziemy”.

Choć forma wskazywałaby tu na tryb oznajmujący, kolega użył tego czasownika w znaczeniu rozkaźnikowym (idźmy!). I to właśnie wywołało w odbiorcy opór. Aprobatę zyskało natomiast „wolno”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja