7 sposobów wykorzystania e-mailingu w kampanii świątecznej7 sposobów wykorzystania e-mailingu w kampanii świątecznej7 sposobów wykorzystania e-mailingu w kampanii świątecznej7 sposobów wykorzystania e-mailingu w kampanii świątecznej
Przydatna informacja podana w porę zasłuży na uwagę (fot. Food52)

7 sposobów wykorzystania e-mailingu w kampanii świątecznej

7 sposobów wykorzystania e-mailingu w kampanii świątecznej
Grzegorz Gajcy

Grzegorz Gajcy

-

content designer, FreshMail

Grzegorz Gajcy

Grzegorz Gajcy

content designer
FreshMail

Dlaczego warto powiadomić klientów o świątecznej promocji nie tylko w social media, ale też e-mailowo? Co zrobić, aby świetna oferta, doskonale dopasowana do zainteresowań danego odbiorcy, nie utonęła w powodzi konkurencyjnych komunikatów i gwiazdkowych e-kartek? To obecnie gorące kwestie dla każdej firmy, która po świętach chce cieszyć się wynikami sprzedaży.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja