Outdoor to medium, które działa 24 godziny na dobę. Nie sposób go wyłączyć, ale aby był efektywny, trzeba odpowiednio zaplanować kampanię. Czasem jeden dobrze zlokalizowany nośnik reklamy zewnętrznej może zdziałać bardzo wiele. Jak dobrze zaplanować kampanię OOH? Istnieje kilka podstawowych i godnych polecenia zasad.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zasada 1: mniej znaczy więcej
Planowanie kampanii trzeba zacząć od odpowiedzi na pytanie: co chcemy zakomunikować naszym odbiorcom? Z reguły nie jest to trudne zadanie. Kiedy już ustalimy pełną odpowiedź, powinniśmy jeszcze zastanowić się, za pomocą jakich środków można ten komunikat przekazać.
Jeśli mowa o kampanii OOH – przy projektowaniu kreacji warto trzymać się zasady, że mniej znaczy więcej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.