Planowanie kampanii OOH – jak robić to dobrze?Planowanie kampanii OOH – jak robić to dobrze?Planowanie kampanii OOH – jak robić to dobrze?Planowanie kampanii OOH – jak robić to dobrze?

Planowanie kampanii OOH – jak robić to dobrze?

Planowanie kampanii OOH – jak robić to dobrze?
Marcin Wojda

Marcin Wojda

-

Marcin Wojda

Marcin Wojda

Outdoor to medium, które działa 24 godziny na dobę. Nie sposób go wyłączyć, ale aby był efektywny, trzeba odpowiednio zaplanować kampanię. Czasem jeden dobrze zlokalizowany nośnik reklamy zewnętrznej może zdziałać bardzo wiele. Jak dobrze zaplanować kampanię OOH? Istnieje kilka podstawowych i godnych polecenia zasad.

Zasada 1: mniej znaczy więcej

Planowanie kampanii trzeba zacząć od odpowiedzi na pytanie: co chcemy zakomunikować naszym odbiorcom? Z reguły nie jest to trudne zadanie. Kiedy już ustalimy pełną odpowiedź, powinniśmy jeszcze zastanowić się, za pomocą jakich środków można ten komunikat przekazać.

Jeśli mowa o kampanii OOH – przy projektowaniu kreacji warto trzymać się zasady, że mniej znaczy więcej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja