Bony, roboty kuchenne, torebki Wittchena albo po prostu zwykłe obniżki cen. Biedronka i Lidl perfekcyjnie przyciągają klienta zmasowanymi promocjami cenowymi, czasem otwarcie przelicytowując się wzajemnie na oferty. Jak działa ta strategia?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Promocje Biedronki i Lidla przypominają wyścig. Jeśli jedna marka przedstawia określoną ofertę, druga robi coś podobnego, najczęściej taniej.
Niedawny przykład: przedświąteczna promocja na roboty kuchenne. 5 grudnia na półkach Biedronki pojawił się wielofunkcyjny robot kuchenny Hoffen Chef Express. Został wyceniony na 999 zł dla klientów mających kartę „Moja Biedronka na co dzień” (pozostali zapłacą 1499 zł).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.