Obecność na najpopularniejszej platformie social media w Polsce, Facebooku, to dla wielu małych i średnich firm punkt honoru. Z założeniem konta (czy też profilu) nie zawsze jednak wiąże się plan promocji. Brakuje wizji, wiedza bywa szczątkowa, stąd o kryzys bardzo łatwo. Zwłaszcza gdy próbuje się sięgać po real-time marketing.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W Polsce social media z perspektywy firm to przede wszystkim Facebook. Później długo, długo nic. 20 milionów Polaków – czyli więcej niż połowa – używa serwisu stworzonego przez Marka Zuckerberga. Trudno szukać dla niego konkurentów.
Pod względem liczebności bryluje oczywiście wyszukiwarka Google, a walczyć z „fejsem” może co najwyżej YouTube.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.