Do przeszłości odchodzą kampanie z udziałem Serca i Rozumu. Duet ten stworzono, by powstrzymać spadki notowań TP SA. Cel osiągnięto. Wraz ze zmianą marki TP SA na Orange pojawiły się pierwsze obawy o przyszłość dwójki sympatycznych bohaterów. Wtedy przetrwali. Tym razem odchodzą naprawdę.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Serce i Rozum pojawili się w kwietniu 2010 roku, by powstrzymać upadek wizerunku Telekomunikacji Polskiej i spowolnić proces odchodzenia od niej klientów. Dwójkę bohaterów stworzyli w agencji Publicis Bartłomiej Rams, Karolina Czarnota i Monika Kamińska. Gdy po kilku latach rozstali się z agencją, założyli własną pod nazwą… Heart & Brain.
W podsumowaniu pierwszego roku istnienia tej platformy komunikacji agencja Publicis informowała:
„Głównym celem kampanii była zmiana negatywnego wizerunku firmy, która mimo poprawy oferty usług i jakości obsługi klienta wciąż widziana była przez pryzmat dawnych problemów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.