Odebrany rozum i wyrwane serce – Orange rezygnuje z kultowego duetuOdebrany rozum i wyrwane serce – Orange rezygnuje z kultowego duetuOdebrany rozum i wyrwane serce – Orange rezygnuje z kultowego duetuOdebrany rozum i wyrwane serce – Orange rezygnuje z kultowego duetu
Kolejnej przeprowadzki nie będzie (fot. kadr z reklamy /Orange)

Odebrany rozum i wyrwane serce – Orange rezygnuje z kultowego duetu

Odebrany rozum i wyrwane serce – Orange rezygnuje z kultowego duetu
redakcja

redakcja

-

Do przeszłości odchodzą kampanie z udziałem Serca i Rozumu. Duet ten stworzono, by powstrzymać spadki notowań TP SA. Cel osiągnięto. Wraz ze zmianą marki TP SA na Orange pojawiły się pierwsze obawy o przyszłość dwójki sympatycznych bohaterów. Wtedy przetrwali. Tym razem odchodzą naprawdę.

Serce i Rozum pojawili się w kwietniu 2010 roku, by powstrzymać upadek wizerunku Telekomunikacji Polskiej i spowolnić proces odchodzenia od niej klientów. Dwójkę bohaterów stworzyli w agencji Publicis Bartłomiej Rams, Karolina Czarnota i Monika Kamińska. Gdy po kilku latach rozstali się z agencją, założyli własną pod nazwą… Heart & Brain.

W podsumowaniu pierwszego roku istnienia tej platformy komunikacji agencja Publicis informowała:

„Głównym celem kampanii była zmiana negatywnego wizerunku firmy, która mimo poprawy oferty usług i jakości obsługi klienta wciąż widziana była przez pryzmat dawnych problemów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja