Jakich błędów unikać, zakładając agencję interaktywną – porady praktykaJakich błędów unikać, zakładając agencję interaktywną – porady praktykaJakich błędów unikać, zakładając agencję interaktywną – porady praktykaJakich błędów unikać, zakładając agencję interaktywną – porady praktyka
Lepiej nastawić się na naprawdę ostry wyścig (cruffpics/Fotolia)

Jakich błędów unikać, zakładając agencję interaktywną – porady praktyka

Jakich błędów unikać, zakładając agencję interaktywną – porady praktyka
Łukasz Plutecki

Łukasz Plutecki

-

CEO, AtomStore

Łukasz Plutecki

Łukasz Plutecki

CEO
AtomStore

Współwłaściciel firmy NetArch, specjalizującej się we wdrożeniach systemów e-commerce oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od 2011 roku zarządza rozwojem systemu AtomStore, czyli platformy e-commerce klasy premium. Autor wielu artykułów w serwisach branżowych, współautor książek: „E-Commerce Manager”, „Sklep internetowy od A do Z” oraz „Konwersja w e-commerce”. Prowadzi także bloga o e-commerce pod adresem www.plutecki.net.

Gdy zakłada się taką agencję bez dużych pieniędzy i doświadczenia, trzeba być gotowym na twardą szkołę życia. Jak z niej wyjść wzmocnionym? Swoim doświadczeniem dzieli się Łukasz Plutecki, CEO AtomStore, współwłaściciel agencji NetArch, która w tym roku obchodzi dziesięciolecie działalności. Dziś jej zespół liczy prawie 40 osób, ale początki wcale nie były łatwe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja