Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
  Inspiracje
 

Content marketing – co może być z nim nie tak?

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Jacek Szlak | Data: 22 marca 2017
Słowa kluczowe: content marketing, mark ritson, international content marketing forum, iab



Czy content marketing wszystkim wyjdzie na zdrowie? © Yantra - Fotolia.com
Content marketing okrzepł już na rynku komunikacji marketingowej. Mimo to nadal ma krytyków. Warto więc przyjrzeć się ich zarzutom i choćby pobieżnie zastanowić się, czy wszystko w dziedzinie CM zmierza ku dobremu.




Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu
i możliwość komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i mozliwość ich komentowania, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 
Komentarze do artykułu dodaj komentarz
po prostu marketing mix
Piotr (13:48 2017-03-20)
Niestety, obserwując od lat rynek i marketerów podzielam uwagi. Ktoś przejął firmę custom publishing, ktoś inny stworzył kilka artykułów … i wszyscy robią CM. To tylko przykład, bo podobnie dzieje się na całym rynku, zwłaszcza w obszarze e-marketingu. Nowe definicje, pełno ekspertów i specjalistów … , wszyscy się prześcigają. Tymczasem obsługa posprzedażowa leży, dookoła pełno komunikacji której nie jesteśmy w stanie przetrawić, kłopot z jakością produktów i wiele innych rzeczy, która stanowią o doświadczeniu klienta. Skupiamy się na formach dotarcia, komunikacji ale to tylko obietnica. Zapomina się o tym, że klient mówi „sprawdzam” i co dalej … P.S. Na marginesie, specjalista to nie ten których dużo opowiada, tylko który się zna i wie jak to zrobić. Taki dobry szewc . W marketingu też „ekshibicjonizm” też jest wysokich lotów.

Zarządzanie marką


Wszystkie z tej kategorii ->

Najnowsze Inspiracje

Kampanie reklamowe
Dove hakuje piękno
Mateusz Lubczański
Trendy
Technologia może się schować
Agnieszka Jaszcz
Marketing społecznościowy
Nawiązanie współpracy z influencerem – porady dla marek i specjalistów PR
Karolina Krasuska, Ewelina Kocenda
Marketing polityczny i miejsc
Po co polskim miastom obecność w serialach telewizyjnych?
Jakub Müller

Wszystkie wydania ->


 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 624 (26.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 613 (28.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.056025981903076