Większość reklamodawców korzysta z automatycznego zakupu reklam. Wciąż jednak brakuje im zrozumienia psychiki i zachowań zakupowych swoich docelowych odbiorców w Internecie. Nie umieją też przełożyć działań na Facebooku na te zachowania. A przecież mają już do dyspozycji kilka przystępnych rozwiązań analitycznych i big data.Zapewne sporo firm zadawało sobie już pytania:
Co mają w głowach nasi facebookowi fani?
Czy fani z Facebooka kupują nasze produkty?
Kim są osoby, które like’ują określone rodzaje treści na Facebooku lub angażują się w nie?
Jakie treści publikować z myślą o młodych odbiorcach, którzy mają określone cechy charakteru?
W ramach trendu digital transformation dla przedsiębiorstw coraz częściej mówi się o analityce big data konsumentów, modelowaniu i atrybucji ich zachowań.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.