Zmęczona formuła OscarówZmęczona formuła OscarówZmęczona formuła OscarówZmęczona formuła Oscarów
Taka była wizja wielkiej fety według McDonald's (fot. kadr z reklamy McDonald's)

Zmęczona formuła Oscarów

Zmęczona formuła Oscarów
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Jeszcze kilka lat temu ceremonia rozdania Oscarów była jedną z najważniejszych imprez świata show-biznesu. To tam m.in. zrobiono zdjęcie określane jako najsłynniejsze selfie świata. Tegoroczna impreza okazała się zaskakująca dla twórców filmowych, lecz przeciętna dla świata reklamy.

W 2014 roku Ellen DeGeneres, prowadząca galę Oscarów, w pamiętny sposób zrobiła użytek z telefonu marki Samsung. Oczywiście potentat elektroniki miał zapewniony czas reklamowy oraz obecność na gali. Do dziś jednak niektórzy potrafią dyskutować o tym, czy pomysł zrobienia selfie z Meryl Streep, Bradem Pittem, Kevinem Spacey, Sandrą Bullock i innymi był uzgodniony, czy spontaniczny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja