Największym reklamodawcą w Polsce w 2016 roku nie był Procter & Gamble ani Coca-Cola, ale Aflofarm. Wystarczyło to, co przynosiło firmie sukces przez ostatnie lata. Proste, wręcz banalne reklamy, szybkie wyciąganie wniosków z porażek i szukanie nisz, które przeoczyli konkurenci.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
O strategii Aflofarmu dużo mówi samo portfolio marek i produktów. Są tam tabletki musujące, kapsułki, żele. Na nadmiar wody w organizmie, nadwagę, odciski, zszargane nerwy, nadmierne picie kawy, koncentrację podczas nauki, menopauzę.
Wiele z nich w wersjach dla kobiet, mężczyzn, dzieci, osób starszych. Razem 241 produktów OTC i suplementów diety, czyli takich, które można sprzedawać bez recepty i reklamować bez żadnych ograniczeń (w przeciwieństwie do leków na receptę).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.