Bardzo wyróżnia się na rynkuBardzo wyróżnia się na rynkuBardzo wyróżnia się na rynkuBardzo wyróżnia się na rynku
Przy polskich reklamach dawniej się tak nie płakało (fot. kadr z reklamy)

Bardzo wyróżnia się na rynku

Bardzo wyróżnia się na rynku
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Jednym z najczęściej komentowanych spotów ubiegłego roku był „English for beginners”. Doczekał się wzmianek w zagranicznej prasie branżowej, a i na polskim podwórku wywołał niemałą burzę. Reklamę Allegro przygotowała agencja Bardzo, która nie pracuje jak giganci branży.

Sama nazwa Bardzo pojawiła się na branżowych radarach w 2011 roku. Nie jest to jednak pierwsza agencja Huberta Stadnickiego – Bardzo to po prostu przekształcona agencja JiS. Ta z kolei działała od 2000 roku jako Jasieński/Stadnicki Advertising i została wykupiona przez Stadnickiego od współzałożyciela, Filipa Jasieńskiego.

Skąd zmiana nazwy na tak dziwną, przysłówkową? Sam Stadnicki jako prezes zarządu i dyrektor kreatywny tłumaczył to potrzebą mocniejszego wyróżnienia się na rynku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja