Wykorzystywanie mitów i konfliktów społecznych przez marki przypomina jazdę samochodem z dużą prędkością. Pozwala wyprzedzić innych, ale wymaga dobrego samochodu, umiejętności i dbałości o szczegóły. Bez tego nawet drobny błąd prowadzi do katastrofy. Takiej jak reklama Pepsi z modelką i celebrytką Kendall Jenner.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Katastrofa Pepsi miała swój zwiastun półtora roku temu, w październiku 2015 roku. W jasnym budynku hotelu Marriott w Orlando na Florydzie trwała konferencja Masters of Marketing, a w PepsiCo nikt nie myślał jeszcze o zatrudnianiu Kendall Jenner do reklamy.
Prezes koncernu, Brad Jakeman mówił wtedy w swoim wystąpieniu, że agencje reklamowe są przestarzałe.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.