City placement. Po co polskim miastom obecność w serialach telewizyjnych?City placement. Po co polskim miastom obecność w serialach telewizyjnych?City placement. Po co polskim miastom obecność w serialach telewizyjnych?City placement. Po co polskim miastom obecność w serialach telewizyjnych?
Ten przykład przemawia do wyobraźni samorządowców zajmujących się promocją miast (fot. kadr)

City placement. Po co polskim miastom obecność w serialach telewizyjnych?

City placement. Po co polskim miastom obecność w serialach telewizyjnych?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Przetarg na city placement władze Rybnika rozstrzygnęły kilka tygodni temu. Zwyciężyła telewizja TVN, która za 369 tys. zł zorganizuje „promocję miasta poprzez lokowanie produktu turystycznego miasta Rybnika w serialu fabularnym emitowanym na antenie telewizji ogólnodostępnej”. Będzie to tzw. serial medyczny: każdy odcinek pokaże osobny przypadek, z którym będą zmagać się lekarze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja