„To, co było kiedyś stosunkowo niewielkim świętem o ograniczonym zasięgu, przekroczyło wszelkie granice etniczne i religijne” – tak tegoroczne przygotowania do obchodów Dnia Matki podsumowuje Robert Passikoff, założyciel filmy doradczej Brand Keys. Czy trochę nie przesadza?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Szacuje się, że na działania marketingowe związane z Dniem Matki firmy wydadzą w tym roku około 2,5 miliarda dolarów. To o ponad 5% więcej niż w roku poprzednim. Kupujący prawdopodobnie zostawią w sklepach prawie 24 miliardy dolarów, czyli aż o 10% więcej w stosunku do zeszłego roku.
Tym samym potwierdzi się status Dnia Matki jako nowego narodowego święta, które w samych Stanach Zjednoczonych plasuje się na trzecim miejscu wśród najważniejszych świąt dla handlu detalicznego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.