Największy festiwal branży reklamowej, Cannes Lions, po raz 64. zawita w ciepłym zakątku Europy. Znów będzie nagradzał za kreatywność, skłaniał do opisywania trendów i snucia refleksji nad przyszłością komunikacji marketingowej. Jakie tematy tym razem poruszy? Kogo zapewne doceni?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W ubiegłym roku wydarzenie gościło ponad 15 tys. osób. Obecna edycja – jak niemal każda kolejna – ma być większa od poprzedniej.
Cannes Lions to nie tylko konkurs kreatywności. Przez osiem dni uczestnicy festiwalu będą mogli nawiązywać cenne kontakty, obserwować ruchy konkurencji, słuchać wystąpień znanych osób z rozmaitych branż. Lista osób, które będą dzielić się swoimi doświadczeniami, robi wrażenie i nie zamyka się w światku reklamowym.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.