Jeden motylek, drugi…Jeden motylek, drugi…Jeden motylek, drugi…Jeden motylek, drugi…

Jeden motylek, drugi…

Jeden motylek, drugi…
Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

-

Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

Przystanki komunikacji miejskiej stają się coraz bardziej przyjazne, a czas spędzony na czekaniu na spóźniony autobus bynajmniej nie jest stracony. Firma Business Consulting zadbała o to, żeby wykorzystać nasze wolne chwile i zachęcić do zabawy, będącej jednocześnie badaniem oddziaływania reklamowego citylightów.

Niedawno na wielu przystankach w dużych miastach pojawiły się citylighty pełniące podwójną funkcję. Po pierwsze, reklamujące katowicką firmę zajmującą się ich wynajmem, po drugie – testujące swą własną skuteczność poprzez prosty SMS-owy konkurs. Dwie akcje łączy nie tylko wspólny organizator, ale także główne hasło „Widzisz więcej”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja