Twożywo działań marketingowychTwożywo działań marketingowychTwożywo działań marketingowychTwożywo działań marketingowych

Twożywo działań marketingowych

Twożywo działań marketingowych
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Chociaż marketing to dyscyplina poważna, należy czasem pozwolić sobie na dystans wobec niej. Natchnieniem może być "maria materia" – karta, z którą wszystko staje się prostsze. Grupa artystyczna Twożywo w bardzo pomysłowy sposób bawi się motywami na co dzień wykorzystywanymi w komunikacji marketingowej.

Warto czasem nabrać dystansu do własnych działań, także tych marketingowych. Można wtedy przyjrzeć się im z pewnej odległości. Rosnąca popularność programów lojalnościowych w naszym kraju zwróciła na nie uwagę artystów, co zaowocowało śmiałą próbą przetworzenia dostrzeżonych chwytów perswazyjnych. Grupa artystyczna Twożywo przygotowała niedawno stronę internetową twozywo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja