260 milionów pozwoleń na jedno szczęście260 milionów pozwoleń na jedno szczęście260 milionów pozwoleń na jedno szczęście260 milionów pozwoleń na jedno szczęście

260 milionów pozwoleń na jedno szczęście

260 milionów pozwoleń na jedno szczęście
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

W kampaniach społecznych w Stanach Zjednoczonych w tym roku dominować będzie tematyka równouprawnienia mniejszości homoseksualnych. W akcję czynnie włączyła się MTV w swojej kampanii Choose or Lose. Z prowadzonych na bieżąco badań nad odbiorem kampanii przez widzów wynika, że z najlepszym przyjęciem i największym oddźwiękiem społecznym spotkał się spot nazwany „Permission” (Pozwolenie).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja