Wykorzystać terrorystów w kampaniiWykorzystać terrorystów w kampaniiWykorzystać terrorystów w kampaniiWykorzystać terrorystów w kampanii

Wykorzystać terrorystów w kampanii

Wykorzystać terrorystów w kampanii
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Ludzka tragedia ma różne oblicza, ale zawsze przykuwa powszechną uwagę. Zwykle znajdują się firmy, którzy starają się wykorzystać ten fakt w nieetycznej reklamie. Zupełnie niedawno mieliśmy tego przykład w Polsce (sprawa Domeksu). Teraz w podobną poetykę wpisują się linie lotnicze Ryanair ze swą reklamą nawiązującą do ostatnich zamachów terrorystycznych w Londynie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja