Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Polska Organizacja Turystyczna przygotowała kolejne plakaty promujące nasz kraj. Pomysłodawcy podkreślają, że to już ostatnia odsłona tej kampanii, która wywołała spory szum medialny.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przypomnijmy: najpierw przystojny Piotr Adamski wcielił się w postać sławnego już hydraulika. Sukces plakatowej akcji sprawił, że działanie jednorazowe przekształciło się w cykliczne. Kilka tygodni później z plakatów spoglądała Bożena Szwarc, ucharakteryzowana na pielęgniarkę (zob. Hydraulik czeka z pielęgniarką). Niewątpliwymi atutami tego przedsięwzięcia były oryginalność oraz poczucie humoru.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.