„Prawie jak” robi karierę„Prawie jak” robi karierę„Prawie jak” robi karierę„Prawie jak” robi karierę

„Prawie jak” robi karierę

„Prawie jak” robi karierę
Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Molitorys

Grzegorz Molitorys

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Możemy już podziwiać kolejną odsłonę drugiej edycji kampanii reklamowej „Prawie jak”, promującej markę piwa Żywiec. Spoty reklamowe emitowane od 15 marca są pełne humoru. Wprawdzie i tutaj sprawdza się reguła, że remake nigdy nie dorównuje pierwowzorowi, ale przecież poczucie humoru nam się nie zmieniło. Wciąż bawią nas karykaturalne zestawienia, zwłaszcza gdy wykorzystują niefrasobliwie inne ikony świata marek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja