Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
nr 623 (20-04-2017)  Inspiracje
 
Nawiązanie współpracy z influencerem – porady dla marek i specjalistów PR
( Karolina Krasuska, Ewelina Kocenda)
Influencer mo¿e daæ marce zarówno zasiêg, jak i precyzyjne dotarcie. Je¶li zostanie trafnie dobrany
Co zrobić, by komunikat o naszym produkcie wyróżnił się i trafił do odpowiednich odbiorców? Jak przekonać potencjalnych klientów, że właśnie ten produkt zaspokoi ich potrzeby? Warto wykorzystać fakt, że konsumenci chętnie inspirują się informacjami pochodzącymi od twórców treści – tekstów i wideo w Internecie. Dlaczego to robią? Ponieważ utożsamiają się z tymi osobami, ufają im i po prostu je lubią. więcej ->
5 kroków do sukcesu w content marketingu na stronie internetowej
(Anna Antczak)
Ka¿da sk³adowa jest tu wa¿na, a ich powi±zanie &#8211; jeszcze wa¿niejsze <a href="http://pl.fotolia.com/Tracker/kBbsFmYfJd" target="_blank">&#169; Friedberg - Fotolia.com</a>
„Cały ten content marketing to bzdura! Nie warto inwestować w niego czasu ani pieniędzy” – twierdzą niektórzy. Mają rację? Raczej sporo tracą, bo treść prezentowana na firmowej stronie internetowej wciąż jest istotna. Jej wartość jest postrzegana przez pryzmat przydatności dla użytkownika oraz walorów ocenianych z perspektywy wyszukiwarek. więcej ->
Po co polskim miastom obecność w serialach telewizyjnych?
(Jakub Müller)
Ten przyk³ad przemawia do wyobra¼ni samorz±dowców zajmuj±cych siê promocj± miast
Przetarg na city placement władze Rybnika rozstrzygnęły kilka tygodni temu. Zwyciężyła telewizja TVN, która za 369 tys. zł zorganizuje „promocję miasta poprzez lokowanie produktu turystycznego miasta Rybnika w serialu fabularnym emitowanym na antenie telewizji ogólnodostępnej”. Będzie to tzw. serial medyczny: każdy odcinek pokaże osobny przypadek, z którym będą zmagać się lekarze.
 więcej ->
Poprzednie wydanie z 11 kwietnia 2017
W nim między innymi:
Wszystkie wydania MpK - Aktualności
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.046324014663696