Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
nr 631 (19-06-2017)  Inspiracje
 
Czy wiesz już, co to jest Geena Davis Inclusion Quotient?
(Agnieszka Jaszcz)
W jakich filmach wystêpuj± kobiety? Jak wiele mówi± na ekranie?
Kobiety w filmach są pokazywane dwa razy rzadziej niż mężczyźni. Także dwa razy rzadziej się wypowiadają. Ta sytuacja nie zmieniła się od 1946 roku. Marnym pocieszeniem może być fakt, że jest jeden gatunek, w którym kobiety występują częściej – horror. W dodatku nawet w horrorach aktorki mówią mniej od aktorów (krzyki chyba się nie liczą). więcej ->
Dzień Ojca, czyli jak stworzyć kolejny mikrosezon na zakupy
(Jakub Müller)
W mówienie o tym ¶wiêcie trzeba w³o¿yæ zdecydowanie wiêcej emocji
Jeśli królami czerwcowego handlu są Dzień Dziecka i Dzień Matki, to Dzień Ojca nie jest nawet księciem. Może podobny, ale młodszy i wciąż traktowany pobłażliwie. W ostatnich latach zmienia się kulturowa rola ojca, a marki robią wszystko, by przełożyło się to na ruch w sklepach. więcej ->
Pułapki kreatywności
(Rafał Sajewicz)
Panzerwagen w sk³adzie ¶wiêto¶ci
Polityka historyczna to ostatnio modny temat. O tyle dla nas istotny, że ma często wpływ na bieżące działania marketingowe nawet największych brandów. O tym, że warto pomyśleć historycznie, a nie tylko kreatywnie, przekonała się niedawno pewna uznana marka z branży motoryzacyjnej. więcej ->
Festiwal w Cannes mówi o nas samych
(Mateusz Lubczański)
Kreatywni pomy¶l± nad problemami dzisiejszego ¶wiata
Największy festiwal branży reklamowej, Cannes Lions, po raz 64. zawita w ciepłym zakątku Europy. Znów będzie nagradzał za kreatywność, skłaniał do opisywania trendów i snucia refleksji nad przyszłością komunikacji marketingowej. Jakie tematy tym razem poruszy? Kogo zapewne doceni?
 więcej ->
McDonald's, Pepsi, Dove. Trudny branding w erze social media
(Jakub Müller)
Marki trac± wyczucie tego, co im wolno? A mo¿e testuj± kolejne granice?
Mimo wieloletnich doświadczeń i wielomiliardowych budżetów na działania w Internecie globalne marki zaliczyły ostatnio spektakularne reklamowe wpadki. Można by zapytać: co się stało ze światem reklamy? więcej ->
Poprzednie wydanie z 14 czerwca 2017
W nim między innymi:
Wszystkie wydania MpK - Aktualności
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.045222043991089