Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Współpraca
 
Dział „Wiadomości” (informacje prasowe)
Serwis internetowy Marketing przy Kawie gromadzi informacje dotyczące marketingu i reklamy w Polsce. Pragniemy, aby baza naszych informacji była jak najpełniejsza. Zachęcamy Państwa do przesyłania informacji dotyczących Państwa firmy lub klientów, a związanych z:
  • rozszerzeniem zakresu działalności,
  • rozpoczęciem kampanii public relations, kampanii reklamowych, promocyjnych, BTL,
  • wygraniem konkursu, przetargu związanego z marketingiem lub reklamą,
  • wdrażaniem rozwiązań CRM, Contact Center, Customer Intelligence lub innych mających wpływ na działania marketingowe,
  • badaniami marketingowymi,
  • innego rodzaju działaniami marketingowymi.

Prosimy również o informacje o zmianach kadrowych w firmie, o ile dotyczą one osób bezpośrednio lub z racji niektórych obowiązków powiązanych z marketingiem lub sprzedażą, albo też osób ze ścisłego kierownictwa firmy.

Ważną częścią wiadomości prasowej są także materiały multimedialne (zdjęcia, plakaty, reklamy wideo, banery) dotyczące prowadzonych działań marketingowych. Prosimy o ich przysyłanie!

Redakcja zastrzega sobie prawo wyboru spośród nadsyłanych informacji tych, które odpowiadają tematyce serwisu. Ponadto redakcja zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w tekście (skrótów, dzielenia na części zamieszczane w kolejnych wydaniach, nadawania śródtytułów, adiustacji, korekty), jak również do rezygnacji z zamieszczenia informacji w serwisie Marketing przy Kawie.

Teksty i multimedia do działu „Wiadomości” prosimy przesyłać wyłącznie na adres

.  
Dział „Tematy” (teksty publicystyczne)

Wszystkich zainteresowanych opublikowaniem artykułu w dziale „Tematy” gorąco do tego zachęcamy!

Ogólne zasady przygotowania tekstów, które publikujemy w serwisie.
Nasze oczekiwania:
  • Artykuł powinien dotyczyć aktualnego tematu albo nawiązywać do niedawnych działań marketingowych.
  • Styl artykułu powinien być lekki, dopasowany do pozostałych publikacji w naszym serwisie. Język może zawierać terminologię fachową, jeśli jest to uzasadnione tematem. Autor nie powinien jednak szafować określeniami z żargonu zawodowego.
  • Przyjmujemy:
    • eseje na temat szeroko pojętej problematyki marketingowej,
    • porady praktyczne dotyczące różnorodnych narzędzi marketingowych,
    • wyniki badań (z komentarzem),
    • artykuły teoretyczne, w tym jednak przypadku konieczne jest wsparcie rozważanej tezy wyrazistymi przykładami,
    • felietony na tematy związane z marketingiem – najchętniej autorstwa osób już od jakiegoś czasu działających w branży, a przede wszystkim mających pewne doświadczenie w posługiwaniu się tą formą publicystyczną.
  • Nie przyjmujemy case studies w ich podstawowej formie. Studium przypadku może być tylko podstawą artykułu, w którym przykład dokonania danej firmy zostanie umieszczony na szerszym tle i objaśniony również od strony teoretycznej. Wykluczone jest nadawanie takiemu tekstowi wydźwięku wyraźnie promocyjnego.
  • Artykuły nie powinny mieć charakteru promocyjnego ani reklamowego. Pragniemy, aby przede wszystkim zawierały wartościową wiedzę, przydatną naszym czytelnikom. Teksty, w których dawka wiedzy będzie w sposób widoczny tylko pretekstem do promocji firmy lub jej produktu, nie będą publikowane. Jeśli po wyeliminowaniu fragmentów jawnie promocyjnych artykuł zachowa spójność i wartość merytoryczną – będzie mógł się ukazać, o ile autor nadal będzie sobie tego życzyć.
  • Zainteresowanych publikacją na naszych łamach prosimy o przesyłanie informacji na temat artykułu: poruszanej problematyki, rodzaju publikacji oraz prawdopodobnego terminu dostarczenia gotowego tekstu.
  • Do artykułu należy dołączyć krótkie podsumowanie: 2–3 zdania anonsujące w atrakcyjnej formie zawartość tekstu. Podsumowanie to zostanie zamieszczone w e-mailu rozsyłanym do subskrybentów, poprzedzającym kolejne wydanie biuletynu. W przypadku braku takiego podsumowania redakcja zastrzega sobie prawo do przygotowania własnego tekstu.
  • Pod gotowym artykułem powinny znaleźć się dane kontaktowe (telefon, e-mail, adres do korespondencji) oraz krótka notka biograficzna o autorze (aktualny zawód, wykształcenie, publikacje; maksymalnie 70 słów). Notka będzie towarzyszyć artykułowi. Prosimy również o przesłanie zdjęcia w osobnym załączniku.
  • Kontakt w sprawie publikacji artykułu:
 
Szczegóły techniczne dotyczące tekstów publicystycznych w dziale „Tematy”:
  • Tekst powinien liczyć minimum 4000 znaków (ze spacjami).
  • Artykuły prosimy przesyłać w formacie RTF (Rich Text Format).
  • Pliki prosimy nazywać według schematu „nazwisko_imie_tytul_artykulu” (nazwy plików bez polskich znaków).
  • Wszelkie elementy graficzne (wykresy, zdjęcia, ilustracje, multimedia) prosimy przesyłać w osobnych plikach, zaznaczając w tekście, gdzie powinny znajdować się odpowiednie elementy.
  • Prosimy o teksty dopracowane – przede wszystkim pod względem treści, ale w miarę możliwości również i formy.
  • Nie ustalamy daty ograniczającej termin przesłania gotowego tekstu, prosimy jednak o powiadamianie nas o planowanym artykule i prawdopodobnej dacie zakończenia przygotowań. Chcemy uniknąć sytuacji, w której otrzymujemy kilka artykułów na ten sam temat.
  • Redakcja zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w tekście (skrótów, dzielenia na części zamieszczane w kolejnych wydaniach, nadawania śródtytułów, adiustacji, korekty), jak również do rezygnacji z zamieszczenia artykułu w serwisie Marketing przy Kawie.
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 623 (20.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 612 (11.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Loading...
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.039979934692383