0 0 0 0 0 20.07.2017Kate Moss twarzą marki ReservedMarka Reserved (LPP) jesienią rozpocznie kampanię, której twarzą zostanie Kate Moss – podaje serwis Gazeta.pl. Światowej sławy modelkę mogliśmy oglądać m.in. wielokrotnie na okładkach „Vogue’a” i w kampaniach największych domów mody.
1 0 0 0 0 19.07.2017Skyn poszukuje najbardziej intymnych miejsc na świecieMarka Skyn rozpoczęła kampanię, w której poszukuje najbardziej intymnych zakątków na świecie. Chce przypominać milenialsom o wartości fizycznego miejsca.
1 0 0 0 0 19.07.2017Galbani gotuje z prawdziwym WłochemMarka serów Galbani (Lactalis) rozpoczęła nową kampanię. Jej elementem są włoskie przepisy kulinarne.
0 0 0 0 0 19.07.2017Wielka Brytania zakazuje reklam posługujących się stereotypami dotyczącymi płciBrytyjska organizacja Advertising Standards Authority zapowiada zaostrzenie przepisów dotyczących stereotypów płciowych w reklamach. Stwierdza, że są one społecznie szkodliwe.
0 0 0 0 0 19.07.2017Klienci banków coraz bardziej cyfrowi – pokazuje badanie e-IzbyKorzystanie z usług bankowych deklaruje 80 proc. internautów. Jednocześnie tylko 28 proc. badanych zarządza kontem w tradycyjny sposób, czyli poprzez wizyty w placówkach – pokazuje raport „Portfel Polaka” Izby Gospodarki Elektronicznej. Na popularności zyskują serwisy internetowe (36 proc.) i mobilne (36 proc.).
1 0 0 0 0 19.07.2017PZU i twórcy z YouTube uczą, jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjachHuyen i Marcin są twórcami popularnonaukowego kanału Emce Kwadrat na YouTube. W kampanii PZU radzą, jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach.
0 2 0 0 0 18.07.2017Branża turystyczna na Facebooku. Ranking firmy NapoleonCatW Internecie, w tym w mediach społecznościowych, szukamy ofert wakacyjnych i miejsc wartych odwiedzenia. Jakie turystyczne profile odwiedzamy najczęściej? Sprawdziła to firma NapoleonCat.
3 0 0 0 0 18.07.2017Sympatia.pl ze spotami z udziałem par, które poznały się na portalu17 lipca rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa portalu randkowego Sympatia.pl. Jej bohaterami są prawdziwe pary, które poznały się dzięki serwisowi.
0 0 0 0 0 18.07.2017RTB House wchodzi na nowe rynki w regionie APACDziałająca globalnie polska firma RTB House poszerza obecność w regionie Azji i Pacyfiku (APAC). Kampanie reklamowe – obok Singapuru, Indonezji, Malezji, Tajlandii i Tajwanu – będą realizowane przez spółkę także w Indiach, Australii i Nowej Zelandii.
0 0 0 0 0 18.07.2017Loyalty Shop i Envolved zacieśniają współpracęKrakowski Loyalty Shop i firma doradcza w zakresie zarządzania customer-centricity Envolved z Monachium zacieśniają współpracę. Elementem integracji jest zmiana nazwy polskiej spółki na Envolved.