4 0 0 0 0 17.07.2017Fantazyjne fryzury Macademian Girl w kampanii marki NiveaNivea rozpoczęła kampanię „Pielęgnuje, regeneruje i inspiruje”, promującą kosmetyki do włosów z linii Hairmilk. W działania zaangażowano blogerkę Macademian Girl.
0 0 0 0 0 17.07.2017Konsumpcja wideo rośnie o 20% dzięki urządzeniom mobilnymCzas oglądania online wideo wzrośnie w 2017 r. o 20% − wynika z raportu „Online Video Forecasts 2017” firmy Zenith. Konsumenci na świecie spędzą średnio 47,4* minuty dziennie na oglądaniu online wideo. W ubiegłym roku światowa średnia wynosiła 39,6 minuty. Motorem wzrostu są urządzenia mobilne.
0 2 0 0 0 17.07.2017MEC: „Wiadomości” rządzą na Podlasiu, „Fakty” na ŚląskuProgramy informacyjne TVN i TVP1 z różnym powodzeniem walczą o widownię w poszczególnych województwach – pokazuje analiza MEC na podstawie danych Nielsena. „Wiadomości”, mimo spadków, wciąż rządzą na Podlasiu, a „Fakty”, po lekkich wzrostach – na Śląsku. Gdyby wszyscy Polacy oglądali tak, jak mieszkańcy województwa podkarpackiego lub świętokrzyskiego, TVP1 wciąż byłaby liderem rynku.
2 0 0 0 0 17.07.2017Piotr Żyła ambasadorem marki TransferGoSkoczek narciarski Piotr Żyła podpisał umowę z TransferGo – międzynarodową firmą z sektora fintech. Globalna kampania z udziałem sportowca startuje w lipcu. Jest skierowana do Polaków mieszkających poza granicami ojczystego kraju.
0 1 0 0 0 17.07.2017Maszyny vendingowe z ekranem dotykowym w toaletach na australijskich lotniskachZałożona w Melbourne firma Powder Room Interactive Media wprowadziła interaktywną maszynę vendingową z dotykowym ekranem. Pozwala ona konsumentom kupić lub wypróbować produkty.
0 4 0 0 0 17.07.2017„Technologia w życiu 25-latków” – badanie Danae i BoschaDorosło już pierwsze pokolenie Polaków, którzy nie wyobrażają sobie życia bez Internetu. Roli nowych technologii w świecie polskich 25-latków przyjrzał się ośrodek badawczy Danae na zlecenie marki Bosch.
2 0 0 0 0 14.07.2017Jarosław Kuźniar i Michał Pol w spotach promujących mobilny OnetRuszyła kampania promocyjna Onetu, podkreślająca innowacje technologiczne mobilnej wersji strony. W spotach występują Jarosław Kuźniar i Michał Pol.
0 0 0 0 0 14.07.2017Firmy wciąż niewystarczająco dbają o różnorodność płci – raport DeloitteKobiety nadal stanowią zdecydowaną mniejszość w zarządach i radach nadzorczych firm. Jest tak pomimo stałych wysiłków zmierzających ku zwiększeniu różnorodności płciowej w najważniejszych organach spółek. Z 5. edycji raportu „Women in the Boardroom: A Global Perspective” firmy Deloitte wynika, że kobiety globalnie zajmują 15 proc. miejsc w zarządach. To o 3 p.p. więcej niż dwa lata wcześniej.
0 0 0 0 0 14.07.2017KER: Reklama pasty do zębów Lacalut Aktiv nadużywa zaufania odbiorcówKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę złożoną przez GlaxoSmithKline Consumer Healthcare na reklamę telewizyjną pasty do zębów Lacalut Aktiv (Natur Produkt Zdrovit). Uznała, że w spocie należy wprowadzić zmiany, aby usunąć naruszenie normy Kodeksu etyki reklamy.
0 0 0 0 0 14.07.2017Avon Cosmetics Polska obsługiwany przez Garden of WordsFirma Avon Cosmetics Polska rozpoczyna współpracę z Garden of Words. W ramach umowy agencja będzie realizować działania z zakresu PR produktowego, korporacyjnego oraz komunikacji CSR.