0 0 0 0 0 11.07.2017Akcje Snapchata mocno w dółNieco ponad cztery miesiące temu spółka Snap debiutowała na nowojorskiej giełdzie. Po początkowych sukcesach doświadcza spadku.
0 2 0 0 0 11.07.2017Filip Chajzer krytykuje pasiaste koszule H&MW kolekcji marki H&M pojawiły się koszule z kontrowersyjnym wzorem. Skrytykował je prezenter Filip Chajzer.
1 0 0 0 0 11.07.2017Allegro z coverem piosenki Lecha JanerkiPojawił się kolejny teledysk Allegro z cyklu „Legendy polskie”. Tym razem marka przygotowała odświeżoną wersję utworu „Jezu, jak się cieszę” Lecha Janerki.
0 7 0 0 0 11.07.2017Polski Internet w czerwcu 2017 r. Badanie Gemiusa i PBILiczba internautów w Polsce w czerwcu 2017 r. wyniosła ogółem 27 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach używanych w domu oraz w pracy z Internetu korzysta 23,1 mln osób. Na smartfonach i tabletach robi to 20,7 mln internautów. Gemius i PBI publikują wyniki badania polskiego Internetu.
1 0 0 0 0 11.07.2017Lubella otwiera sezon na botwinkęMarka Lubella zaprezentowała kolejny spot promujący makarony w wersji mini. Tym razem pokazuje, jak przyrządzić kokardki z botwinką.
2 2 0 0 0 11.07.2017„Wyścig po zdrowie” w sklepach sieci CarrefourCarrefour Polska jest sponsorem głównym 74. Tour de Pologne. Marka rozpoczęła zintegrowaną kampanię promującą zaangażowanie w tegoroczny wyścig. Klienci sieci mogą liczyć m.in. na specjalne oferty produktów prozdrowotnych oraz konkursy. Akcji towarzyszy kampania online i działania w sklepach.
1 0 0 0 0 11.07.2017Provident z kampanią na 20-lecie marki w PolsceRuszyła kampania z okazji 20-lecia działania Providenta na polskim rynku. Spot opowiada historię dziewczyny, która od najmłodszych lat była zafascynowana motoryzacją.
1 2 0 0 0 10.07.2017Allegro Ads w nowej odsłonieDeweloperzy Allegro stworzyli nowy silnik w systemie promowania ofert na platformie. Ma on umożliwić sprzedającym planowanie kampanii reklamowych w nowym panelu.
0 1 0 0 0 10.07.2017Awin inwestuje w influencer marketingSieć reklamy efektywnościowej Awin dokonała strategicznej inwestycji w platformę influencer marketingu – Tailify. Partnerstwo ma umożliwić współpraca ponad 6 tys. reklamodawców z całego świata, połączonych w sieci ze społecznością media influencerów.
0 0 0 0 0 10.07.2017Umowy kredytów i pożyczek w trzech bankach pod lupą UOKiKUOKiK wszczął postępowania przeciwko Deutsche Bankowi, Getin Noble Bankowi i Raiffeisen Bankowi Polska. Działania urzędu dotyczą uznania za niedozwolone klauzul zawartych we wzorcach umów, regulaminach i aneksach do umów kredytów i pożyczek hipotecznych wyrażonych w walutach obcych.