0 5 0 0 0 10.07.2017„Najlepsze sery, jak mniamam!” – Spółdzielnia Mleczarska Ryki z kampanią OOHW czerwcu rozpoczęła się kampania outdoorowa serów ze Spółdzielni Mleczarskiej Ryki. Kreacje z humorystycznymi hasłami pojawiły się w przestrzeni polskich miast.
2 3 0 0 0 10.07.2017„Ekipa Chrumasa” zachęca dzieci do jedzenia owoców i warzywChrumas – energiczny fan sportu, powolny maruda Uchol i wzorowa uczennica Meee. To główni bohaterowie serialu animowanego, który promuje program „Owoce i warzywa w szkole”. Głosu bohaterom użyczyli Julia Kamińska, Jarosław Boberek i Mirosław Zbrojewicz.
0 1 0 0 0 10.07.2017McDonald’s Polska wybrał agencję do obsługi na InstagramieAgencja 24/7Communication poprowadzi komunikację w ramach firmowego profilu @mamsmakanamaka na Instagramie. Współpraca z McDonald’s Polska ma charakter długofalowy.
1 0 0 0 0 10.07.2017Rodzinna sukcesja w kolejnej kampanii Nest Banku„Wiarygodność firmy, jak dobre imię, przechodzi z ojca na syna” – wokół tego przekazu Nest Bank zbudował swój kolejny spot. Film pojawił się w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.
0 0 0 0 0 10.07.2017Krosno powierza obsługę 180heartbeats + Jung v MattMarka Krosno rozpoczęła współpracę z 180heartbeats + Jung v Matt. Agencja wygrała przetarg.
0 0 0 0 0 7.07.2017Deutsche Telekom rozważa reorganizację działań mediowychDeutsche Telekom spotkał się z wybranymi agencjami, by naszkicować plan wykorzystania danych, technologii i mediów do osiągnięcia konkretnych celów marketingowych. Gigant telekomunikacyjny planuje ograniczenie wydatków na media tradycyjne i zwiększenie na działania online.
0 1 0 0 0 7.07.2017Amazon nadal liderem w sektorze handlu detalicznego. Ranking BrandZAmazon zachował prowadzenie w kategorii handlu detalicznego w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 2017. Marka odnotowała także najszybszy wzrost w pierwszej dwudziestce detalistów – o 41% (wartościowo o 40,1 mld dol.) w ujęciu rok do roku. Zestawienie przygotowują WPP i Kantar Millward Brown.
0 0 0 0 0 7.07.2017UOKiK przeszukuje siedzibę Allegro. Sprawdza, czy nie faworyzowało własnego sklepuUOKiK prowadzi przeszukanie w siedzibie Grupy Allegro. Ma to związek ze wszczętym 21 czerwca postępowaniem wyjaśniającym. Urząd sprawdza, czy przedsiębiorca faworyzuje własny sklep internetowy kosztem innych sprzedawców.
1 0 0 0 0 7.07.2017Promedica24 z kampanią reklamową w telewizji10 lipca w stacjach telewizyjnych rozpocznie się emisja spotów marki Promedica24. Kampania zachęca kobiety do spróbowania sił w zawodzie opiekunek seniorów.
0 0 0 0 0 7.07.2017UOKiK: Link4 mógł ograniczać prawo do wypowiedzenia umów OCPrezes UOKiK wydał decyzję w sprawie Link4 Towarzystwa Ubezpieczeń. Dotyczy ona zasad przedłużania umów ubezpieczenia OC. Spółka zobowiązała się do zmiany nieuczciwej praktyki.