0 1 0 0 0 7.07.2017Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry. Wdraża nowe pozycjonowanieMediavest – globalna agencja mediowa działająca w ramach Publicis Media – zmienia nazwę na Spark Foundry. Nowa marka ma odzwierciedlać rozwój oferty i kompetencji, Obecnie wykraczają one poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym. Obejmują m.in. analitykę, technologię marketingową, content marketing, marketing efektywnościowy i doradztwo w obszarze transformacji online.
1 1 0 0 0 6.07.2017Pezet, Małolat i Sprite odświeżają płytęKrążek „Dziś w moim mieście” raperów Pezeta i Małolata po siedmiu latach od wydania doczekał się reedycji i odświeżenia. Zapowiedzią jest singiel „Pragniesz” – jeden z dwóch nowych numerów na płycie. Został on stworzony we współpracy z marką Sprite.
0 0 0 0 0 6.07.2017Terenowe zespoły sprzedaży w polskich firmach. Wyniki badańBlisko 15% firm zleca na zewnątrz procesy obsługi sprzedaży w sieciach detalicznych. Co najmniej 12% przedsiębiorstw korzysta jednocześnie z usług wewnętrznych i zewnętrznych przedstawicieli handlowych. W 66% firm, które rekrutują pracowników terenowych wewnętrznie, procesem tym zajmuje się jedna lub dwie osoby. Takie wyniki zgromadziło Centrum Badań Marketingowych Indicator w raporcie „Outsourcing procesów wsparcia sprzedaży w polskich firmach”.
1 0 0 0 0 6.07.2017Winiary z kampanią wprowadzającą na rynek Galaretkę Przezroczystą3 lipca wystartowała kampania telewizyjna promująca nowość w portfolio marki Winiary – Galaretkę Przezroczystą. Działania mają poinformować konsumentów o nowym produkcie w kategorii deserów. Celem jest również zaprezentowanie możliwości wykorzystania go w kuchni.
0 2 0 0 0 6.07.2017Spider-Man Piotr Żyła w drugiej odsłonie kampanii Multikina6 lipca sieć Multikino (Grupa Vue) rozpoczęła drugą odsłonę kampanii promującej fotele VIP. W działania zaangażowano skoczka narciarskiego Piotra Żyłę, który wciela się w filmowych bohaterów.
0 0 0 0 0 6.07.2017Takeda Polska przedłuża współpracę z OMDFirma farmaceutyczna Takeda Polska zakończyła przetarg na usługi mediowe. Producent i dystrybutor takich marek jak Febrisan, Amol czy Multi-Sanostol po raz trzeci z rzędu wybrał do współpracy OMD (oddział Macroscope).
0 1 0 0 0 6.07.2017Co smartfony mówią o uczestnikach Open’er Festivalu?Prawie połowę uczestników tegorocznego Open’er Festivalu stanowiły osoby w wieku 20–30 lat. Niemal co trzecia osoba aktywnie szuka partnera. Co dziesiąta należy do mniejszości seksualnej. Ponad 80 proc. robi zakupy w Lidlu i Biedronce. Najpopularniejszym operatorem natomiast okazał się Play – pokazuje analiza firmy Selectivv.
0 0 0 0 0 6.07.2017Na rynek wejdą nowe marki alkoholi. Grupa BZK wybrała agencjęSpółka BZK Alco z branży spirytusowej rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-reklamową. Wygrała go agencja H2O Creative.
0 3 0 0 0 6.07.2017Portret polskiego internauty w badaniu Lexis ResearchPolscy internauci najchętniej przeglądają strony, piszą e-maile i korzystają z serwisów społecznościowych. 82% osób korzysta z Sieci w domu, najczęściej za pomocą komputera. Co siódmy Polak przyznaje, że kontaktuje się też z nieznajomymi – pokazuje badanie Lexis Research przygotowane na zlecenie Grupy Europ Assistance.
0 7 0 0 0 6.07.2017Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej w 2016 r.Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej. W tegorocznej edycji wzięły udział 93 organizacje, które przekazały łącznie 4700 indywidualnych danych płacowych.