3 0 0 0 0 3.07.2017Raper Sokół w kampanii AxeMarka Axe w 2016 r. zainaugurowała kampanię „Find Your Magic”. Ma ona podkreślać indywidualność mężczyzn i obalać stereotypy przeszkadzające im w wyrażaniu siebie. Bohaterem nowej odsłony został raper Wojciech Sosnowski, znany jako Sokół.
0 0 0 0 0 3.07.2017Twitter ogłasza nowe partnerstwo reklamowe w PolsceOficjalnym i wyłącznym partnerem reklamowym Facebooka w Polsce została firma Httpool. Od 1 lipca zajmuje się sprzedażą reklam na tej platformie w naszym kraju.
0 5 0 0 0 3.07.2017Raport UKE: mniej kart SIM, mniej SMS-ówNa koniec ub.r. aktywnych było 55,5 mln kart SIM – wynika z „Raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2016 r.” UKE. To o 2% mniej niż rok wcześniej. Spadek jest efektem wprowadzenia przepisów nakładających obowiązek rejestracji kart pre-paid. Znacznemu zmniejszeniu uległa również liczba wysłanych SMS-ów.
2 0 0 0 0 3.07.2017„Superfotelik” – kampania wizerunkowa Nest BankuOd czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest spot Nest Banku zatytułowany „Superfotelik”. W kampanii teaserowej udział wzięli Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel. Czteromiesięczna akcja to kolejna odsłona działań wizerunkowych marki.
1 0 0 0 1 3.07.2017Kot młodego boga w kampanii Prudentiala ostrzega przed rakiem, udarem i zawałemRuszyła kolejna odsłona kampanii Prudentiala „Młodzi bogowie”. Reklama, której głównym bohaterem jest kot, ma zwrócić uwagę na potrzebę zabezpieczenia finansowego na wypadek poważnego zachorowania.
1 0 0 0 0 30.06.2017Parasol i aplikacja mobilna. Kolejna odsłona kampanii Banku MillenniumRozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promującej aplikację mobilną Banku Millennium. W nowym spocie, tak jak w poprzednich reklamach, wystąpił Radosław Kotarski. Tym razem opowiada on o historii parasola.
0 1 0 0 0 30.06.2017Isobar Poland Group uruchamia International Social Media Management CenterIsobar Poland Group, w której skład wchodzą Isobar Polska, Lubię To – Linked by Isobar oraz Hypermedia – Linked by Isobar, uruchomiła strukturę przeznaczoną do globalnej obsługi kanałów social media. Zespołem ekspertów pokieruje Marta Zajdel, international product development director.
1 0 0 0 0 30.06.2017Grupa Muszkieterów zachęca Polki do dbania o zdrowieGrupa niezależnych przedsiębiorców i szefów przedsiębiorstw Muszkieterowie od dziesięciu lat realizuje kampanię bezpłatnych badań mammograficznych. W ramach akcji „Muszkieterowie dla Polek” przygotowano film edukacyjny „Najważniejsza kobieta w moim życiu to...”.
0 0 0 0 0 30.06.2017Zaufanie do technologii – na Zachodzie mniejsze niż na wschodniej półkuliTechnologie ułatwiają życie – tak uważa 80% respondentów badania przeprowadzonego przez Ipsos Mori na zlecenie banku HSBC w 11 krajach świata. Największymi entuzjastami nowych technologii są Chińczycy (79%) i Hindusi (86%). Najbardziej sceptycznie nastawieni są Kanadyjczycy (30%) i Brytyjczycy (32%) – wynika z raportu „Zaufanie do technologii”.
0 4 0 0 0 30.06.2017Osoby po pięćdziesiątce są niemal nieobecne w reklamach – wyniki badańW mniej niż co dwudziestym spocie telewizyjnym występuje osoba powyżej 50. roku życia – pokazuje analiza MEC. Konsumentom w tym wieku nie odpowiadają sztuczne role i przerysowane konteksty, w jakich obsadzani są w reklamach.