1 1 0 0 0 28.06.2017Autorski serial Coca-Coli dla nastolatków29 czerwca odbędzie się premiera „Storyline”. To serial fabularny o życiu nastolatków, wyprodukowany przez markę Coca-Cola. Ośmioodcinkowy cykl będzie dostępny w kanale marki na YouTube, w darmowej aplikacji Woah oraz na www.woah.com.
0 0 0 0 0 28.06.2017Firma W.Kruk nawiązała długofalową współpracę z PerformicsFirma jubilerska W.Kruk podpisała długofalowy kontrakt z agencją Performics. Umowa dotyczy działań z zakresu performance marketingu oraz e-commerce dla serwisu WWW. Firmy współpracowały dotychczas projektowo.
0 3 0 0 0 28.06.2017Bebiko promuje „Akademię zdrowego brzuszka”Ruszyła kampania promująca „Akademię zdrowego brzuszka” – program edukacyjny marki Bebiko 2. Działania prowadzone są w prasie, na outdoorze, w Internecie oraz w placówkach medycznych.
0 4 0 0 0 28.06.2017Biegaczka i pracownica firmy ambasadorką akcji „Nestlé porusza Polskę”Marka Nestlé zaprezentowała pierwszą z czworga ambasadorów ogólnopolskiej akcji, w której zachęca Polaków do prowadzenia zdrowego trybu życia. Jest nią Agnieszka Kowalczyk – pracownica firmy i biegaczka.
0 0 0 0 0 28.06.2017Cloud Technologies i GfK łączą siłyCloud Technologies, operator hurtowni danych o zainteresowaniach internautów, rozpoczął współpracę z GfK. Międzynarodowy koncern badawczy będzie dostarczać do OnAudience – należącej do Cloud Technologies platformy DMP – dane demograficzne. Ma to pozwolić na zwiększenie efektywności targetowania kampanii.
0 1 0 0 0 28.06.2017Napoje i alkohole z reklamą w serwisach społecznościowych. Analiza GemiusaPiwo to napój najmocniej promowany za pomocą reklam wideo online. Spoty produktu wyświetliły się polskim użytkownikom komputerów 81,5 mln razy. Z danych firmy Gemius wynika jednak, że wśród marek napojów najwięcej oglądających odnotowały kreacje Tiger Energy Drinka.
1 0 0 0 0 28.06.2017Samsung spełnia marzenie generała o locie w kosmos w kampanii Galaxy S8Samsung promuje smartfon Galaxy S8 i gogle Gear VR, przypominając historię generała Tadeusza Kuziory. W kampanii „Do What You Can’t” spełnia też odwieczne marzenie ludzkości o locie w kosmos. Robi to dzięki aplikacji VR „The Missed Spaceflight”.
0 1 0 0 0 28.06.2017National Geographic i Ministerstwo Rozwoju z cyklem minidokumentów „Polskie innowacje”Ministerstwo Rozwoju i kanał National Geographic przygotowały cykl pięciu minidokumentów „Polskie innowacje”. Przedstawią w nich innowacyjne oblicze Polski na przykładzie rodzimych firm, które skorzystały z funduszy unijnych.
0 2 0 0 2 28.06.2017Marketing przy Kawie przechodzi metamorfozęOd dziś Marketing przy Kawie ma nowe logo. Serwis zyskał nowoczesną szatę graficzną. Zmienił się również układ poszczególnych działów.
0 2 0 0 0 27.06.2017Koty dostaną pralkę BoschaKoci Azyl – Fundacja św. Franciszka poprosił na Facebooku o pralkę, karmę i zainteresowanie losem opuszczonych czworonogów. Na apel odpowiedział Bosch. Wykazał się refleksem dzięki monitoringowi mediów.