0 0 0 0 0 27.06.2017Riverwood Marketing i AF.Agency tworzą niezależną grupę RiverwoodPoznańskie agencje Riverwood Marketing i AF.Agency łączą siły. Będą działać w ramach Grupy Riverwood. Stanowisko CEO objął Maciej Tomaszyk.
0 2 0 0 0 27.06.2017Kawa i hot dogi paliwem napędowym polskich kierowców. Badanie ARC Rynek i OpiniaNiemal połowa kierowców (49%) przyznaje, że lubi zatrzymywać się podczas podróży, aby zrobić sobie przerwę i posilić się. Kierowcy najczęściej wybierają wówczas kawę oraz hot dogi – pokazało badanie ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 27.06.2017Ranking agencji PR według fee income za 2016 r. Partner of Promotion znów lideremZwiązek Firm Public Relations opublikował wyniki 5. rankingu agencji PR według fee income. Liderem zestawienia za 2016 r. został Partner of Promotion z wynikiem 19,54 mln zł. Na podium są też MSLGroup i Walk PR.
1 0 0 0 0 27.06.2017Żywiec i influencerzy przekonują, że warto trzymać pion podczas picia alkoholuMarka Żywiec rozpoczęła kampanię „Trzymaj pion”. Wspólnie z internetowymi influencerami, m.in. Maciejem Dąbrowskim (Z dupy), Mishon czy Nishką przekonuje, że częścią nowoczesnego, zrównoważonego stylu życia jest umiar w piciu alkoholu.
0 0 0 0 0 27.06.2017G2A.com z domem mediowym i agencją e-commerce z Group OneGlobalna platforma gier G2A.com wybrała dom mediowy i agencję specjalizującą się w e-commerce. Nawiązała długofalową współpracę z Value Media i SalesTube należącymi do Group One.
0 3 0 0 0 27.06.2017Klient Play nagra „Seksmisję” z Jerzym StuhremPlay promuje usługę Audiobooki. Operator przygotował konkurs, w którym główną nagrodą jest możliwość nagrania fragmentu audiobooka „Seksmisja” u boku Jerzego Stuhra.
0 0 0 0 0 26.06.2017Facebook będzie miał własne programy telewizyjne?Facebook poszukuje oryginalnych scenariuszy programów telewizyjnych. Prowadzi na ten temat rozmowy z hollywoodzkimi studiami i agencjami – twierdzi „Wall Street Journal”.
0 0 0 0 0 26.06.2017Sare chce kupić MarketNews24Spółka technologiczna Sare zamierza kupić udziały spółki MarketNews24 specjalizującej się w tworzeniu i dystrybucji treści (w tym wideo). Zakup miałby dotyczyć 84 udziałów stanowiących 83,35% kapitału zakładowego spółki.
0 0 0 0 0 26.06.2017Spółka Mediacap zwiększyła udziały w TalentMedia Balkans23 czerwca TalentMedia – spółka zależna Mediacap – przejęła 90% udziałów w TalentMedia Balkans. Pozostałe 10% pozostanie w rękach Marina Aganderova, head of Bulgaria & Balkans.
1 1 0 0 0 26.06.2017„Superowoce dla superwłosów” – Fructis promuje produkty bez parabenówMarka Fructis wprowadziła na polski rynek szampony o nowej formule bez parabenów. Towarzyszy temu kampania „Superowoce dla superwłosów”.