Espresso

20 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.06.2017

Tesla stała się najszybciej rosnącą marką motoryzacyjną na świecie. Ranking BrandZ Top 100

Branża motoryzacyjna zmaga się z malejącymi marżami, nowymi koncepcjami własności i konkurencją ze strony nowych technologii. Toyota zachowała w niej status lidera i jest najcenniejszą marką motoryzacyjną świata. Najszybciej rosnącą marką tej branży jest jednak Tesla. Odnotowała ona wzrost o 32% do poziomu 5,9 mld dol. w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 za 2017 r. przygotowanym przez WPP i Kantar Millward Brown.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.06.2017

„Polki wykluczone cyfrowo” – raport Kantar Public i Aasa Polska

W Polsce żyje 6,7 mln kobiet między 45. a 70. rokiem życia i blisko 30 proc. z nich rzadko lub w ogóle nie korzysta z Internetu. Takie wyniki znalazły się w raporcie „Polki wykluczone cyfrowo 2017”, przygotowanego przez Kantar Public dla Aasa Polska. 39 proc. wykluczonych cyfrowo Polek deklaruje, że nie korzysta z Internetu, chociaż ma do niego dostęp, a prawie tyle samo (38 proc.) nie ma do niego dostępu.

Poprzednie Następne