0 1 0 0 0 20.06.2017Nastroje społeczne Polaków w czerwcu nadal na zdecydowanie dobrym poziomie – WOK IpsosuW czerwcu nastroje społeczne Polaków utrzymują się na historycznie wysokim poziomie. Optymizm konsumentów, podobnie jak i jego składowe wskaźniki, wzrósł o około 2 pkt w stosunku do także wysokich wartości w maju.
0 1 0 0 0 20.06.2017Tesla stała się najszybciej rosnącą marką motoryzacyjną na świecie. Ranking BrandZ Top 100Branża motoryzacyjna zmaga się z malejącymi marżami, nowymi koncepcjami własności i konkurencją ze strony nowych technologii. Toyota zachowała w niej status lidera i jest najcenniejszą marką motoryzacyjną świata. Najszybciej rosnącą marką tej branży jest jednak Tesla. Odnotowała ona wzrost o 32% do poziomu 5,9 mld dol. w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 za 2017 r. przygotowanym przez WPP i Kantar Millward Brown.
1 1 0 0 0 20.06.2017Nowe typy sylwetek Kena w rozszerzonej linii Barbie Fashionistas (wideo)Marka Barbie poszerzyła linię Fashionistas o 15 nowych lalek Ken. Wprowadzono 3 typy sylwetek – szczupłą, postawną i oryginalną. Zabawki mają też różne odcienie skóry, kolory oczu i fryzury. Ubrane są zgodnie z najnowszymi trendami mody.
0 1 0 0 0 20.06.2017Wtorek to najpopularniejszy dzień na zakupy online – pokazuje analiza RTB HousePolscy internauci częściej klikają w reklamy i dokonują zakupów online w dni powszednie niż w weekendy – najchętniej we wtorki po 20:00. Jak pokazują analizy danych kampanii prowadzonych przez firmę RTB House, podobne zachowania charakteryzują zagranicznych użytkowników. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się kreacje wyświetlane w godzinach wieczornych.
1 1 0 0 0 20.06.2017Lubella i pomysłowe dzieciaki w kampanii czekoladowego makaronu Mini (wideo)Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii marki Lubella, promującej makarony w wersji mini. W spocie dwoje małych kucharzy przygotowuje deser na bazie czekoladowych świderków.
1 1 0 0 0 20.06.2017Robert Górski planuje bitwę pod Grunwaldem w kampanii Orange (wideo)Robert Górski w spocie doradza Władysławowi Jagielle, jak zaplanować bitwę za pomocą smartfona z Internetem. Druga odsłona kampanii Orange przygotowanej według nowego formatu zachęca do skorzystania z oferty na kartę.
0 1 0 0 0 20.06.2017„Polki wykluczone cyfrowo” – raport Kantar Public i Aasa PolskaW Polsce żyje 6,7 mln kobiet między 45. a 70. rokiem życia i blisko 30 proc. z nich rzadko lub w ogóle nie korzysta z Internetu. Takie wyniki znalazły się w raporcie „Polki wykluczone cyfrowo 2017”, przygotowanego przez Kantar Public dla Aasa Polska. 39 proc. wykluczonych cyfrowo Polek deklaruje, że nie korzysta z Internetu, chociaż ma do niego dostęp, a prawie tyle samo (38 proc.) nie ma do niego dostępu.
0 1 0 0 0 20.06.2017Futbol nadawał rytm polskim internautom w maju. Analiza GemiusaW maju polscy użytkownicy Sieci wykonali 61,3 mld odsłon i spędzali w Internecie średnio 2 godz. i 37 min dziennie. Z analizy firmy Gemius wynika, że co siódmy z nich surfował wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Mężczyzn przyciągały do ekranów wydarzenia piłkarskie – meczowe niedziele były wyraźnie widoczne w statystykach użytkowników serwisów sportowych.
1 1 0 0 0 20.06.2017Brązowy Lew za kampanię „Godzina jazdy na wózku” (wideo)2012 Agency otrzymała Brązowego Lwa podczas 64. Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Nagrodzono ją za projekt „Godzina jazdy na wózku” przygotowany dla Akademii Auto Świat.
0 1 0 0 0 20.06.2017Dlaczego rezygnujemy z wakacji? Barometr Providenta (infografika)40 proc. Polaków nie wyjedzie w tym roku na wakacje. Najczęściej rezygnujemy z wyjazdów z przyczyn finansowych i zdrowotnych – wynika z badania Barometr Providenta. Ale nie są to jedyne powody – sporo osób zostanie w domu, gdyż właśnie tam wypoczywa najlepiej. Co dwudziesty Polak zrezygnuje z wyjazdu, gdyż nie chce podróżować samotnie.