1 1 0 0 0 19.06.2017„W Internetach musisz być jak ta łasica” – Bohdan Łazuka i Michał Milowicz w spocie OLX (wideo)Marka OLX rozpoczyna nową kampanię. Szef Internetów – w tej roli Bohdan Łazuka – w spocie ostrzega przed oszustami. Wideo, w którym pojawia się też Michał Milowicz, nawiązuje do filmu „Chłopaki nie płaczą”.
0 1 0 0 0 19.06.2017Airbnb przeznaczy 5,6 mln dol. na projekty turystyczne w Europie15 czerwca serwis Airbnb ogłosił wprowadzenie w Europie „Community Tourism Programme”. Firma przeznaczy 5,6 mln dol. na projekty promujące najlepsze lokalne zwyczaje, tradycje i miejsca, które czynią wspólnotę europejską wyjątkową.
0 1 0 0 0 19.06.2017Meetrics wchodzi do Polski. Tomasz Piątkowski zostaje country managerem firmyNa polski rynek wchodzi Meetrics – firma będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem w naszym kraju pokieruje Tomasz Piątkowski, który objął stanowisko country managera. Dotychczas był członkiem zarządu i chief digital officerem GroupM.
1 1 0 0 0 19.06.2017Magdalena Różczka w reklamie Murapolu opowiada o doświadczeniach młodych rodziców (wideo)Firma deweloperska Murapol zaprezentowała trzeci spot telewizyjny z udziałem Magdaleny Różczki. Powstał on w ramach kampanii „Bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”.
1 2 0 0 0 19.06.2017„Jak skoczyć, to na Żubra” – nowy spot oraz letnia aktywacja marki (wideo)Wystartowała kampania „Jak skoczyć, to na Żubra”. Marka nawiązuje w niej do różnorodnych „wyskoków”, m.in. na grzyby, ryby, grilla, plenerowe spotkanie z przyjaciółmi czy weekend.
0 2 0 0 0 19.06.2017Aflofarm niekwestionowanym liderem wydatków na reklamę w branży farmaceutycznej. Analiza CodemediaW pierwszym kwartale 2017 r. branża farmaceutyczna przeznaczyła na promocję ponad 311 mln zł, czyli o 10% więcej niż rok temu. Prawie 93 mln zł zainwestował Aflofarm. To 30% wydatków całej kategorii i tyle, ile wyniósł skumulowany budżet kolejnych siedmiu firm w zestawieniu top reklamodawców. Za nim uplasowały się USP Zdrowie i Polpharma Zakłady Farmaceutyczne.
0 1 0 0 0 19.06.2017Co czwarty polski internauta należy do programu lojalnościowego – raport Mobile Institute (infografika)24% ankietowanych internautów deklaruje, że należy do programu lojalnościowego lub ma kartę lojalnościową jakiejś marki – pokazało badanie „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, przeprowadzone przez Mobile Institute na zlecenie Grupy AdRetail. Tymczasem 49% użytkowników gazetek online wykazuje lojalność zakupową i uczestniczy w konkursach organizowanych przez marki.
1 1 0 0 0 19.06.2017Agencja FCB Warsaw ze srebrnym Lwem w Cannes (wideo)17 czerwca rozpoczął się 64. Festiwal Kreatywności Cannes Lions. Srebrną statuetkę zdobyła w nim agencja FCB Warsaw.
1 1 0 0 0 19.06.2017„Wyciśnij z życia jak najwięcej” – radzi Allegro (wideo)Allegro prezentuje kolejną reklamę z cyklu „Czego szukasz?”. Tym razem zamiast łez wzruszenia marka proponuje uśmiech nad lekką wakacyjną historią.
0 1 0 0 0 16.06.2017McDonald’s przestanie sponsorować igrzyska olimpijskie po 41 latach współpracyMarka McDonald’s kończy współpracę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim trzy lata przed upływem aktualnego kontraktu, który obowiązuje do 2020 r. Tłumaczy to „gwałtownie zmieniającym się krajobrazem biznesowym i szukaniem nowych priorytetów”.