1 1 0 0 0 12.06.2017Nenufary, szuwary, tataraki i wygodni mobilni w spocie PKO BP (wideo)Ruszyła kampania „Dołącz do wygodnych mobilnych”, promująca korzystanie z bankowości mobilnej PKO BP. Bank zachęca do zarządzania finansami z poziomu aplikacji mobilnej IKO.
1 1 0 0 0 12.06.2017Romeo w kampanii Plusha (wideo)12 czerwca operator Plus rozpoczął kolejną kampanię oferty Plush. W działaniach pt. „Romeo” promuje ofertę na kartę oraz w abonamencie.
0 1 0 0 0 12.06.2017Saturn wybrał agencję PRNależąca do Grupy Media Markt Saturn marka Saturn od 1 czerwca współpracuje z Roots PR. To rozszerzenie trwającej od 2016 r. współpracy, która rozpoczęła się wygranym przetargiem na obsługę marki Media Markt.
1 1 0 0 0 12.06.2017Jakub Błaszczykowski i Tomasz Rożek w kampanii Lotosu przekonują: „Naj nie bierze się znikąd” (wideo)Lotos rozpoczął kampanię wizerunkową „Naj nie bierze się znikąd”. Ma ona przypominać, że najlepsze wyniki w jakiejkolwiek dziedzinie życia nie są dziełem przypadku. Wynikają z ciężkiej pracy, pasji i nieustannego dążenia do rozwoju. W reklamie pojawia się m.in. Jakub Błaszczykowski.
0 1 0 0 0 12.06.2017Wirtualna Polska inwestuje w eSky GroupGrupa Wirtualna Polska i właściciele eSky Group zawarli warunkową umowę nabycia 6,3% akcji eSky.pl. Cena zakupu pakietu mniejszościowego wynosi 15,6 mln zł.
0 6 0 0 0 12.06.2017Avon zwolnił pracownicę chorą na raka piersi? [aktualizacja]10 czerwca internautka podająca się za byłą pracownicę Avonu zamieściła na swoim facebookowym profilu post, który poruszył social media. Przekonuje w nim, że firma, która szczyci się zaangażowaniem w walkę z rakiem piersi, zwolniła ją z pracy na wieść o zdiagnozowaniu u niej właśnie tego nowotworu.
1 1 0 0 0 9.06.2017Dwugłowy sprzedawca w kampanii Mirindy (wideo)Mirinda, marka napojów gazowanych z portfolio PepsiCo, wprowadza na rynek 2 nowe smaki: arbuzowy i ananasowy. Kampania zachęca do spróbowania obu i głosowania na ten, który powinien zostać na dłużej.
1 1 0 0 0 9.06.2017Tymbark w kampanii przedstawia swoją ekipę (wideo)Marka Tymbark rozpoczęła kampanię reklamową. Przekonuje w niej, że w fajnej ekipie zawsze można być sobą, a pozornie różne charaktery uzupełniają się i wspólnie tworzą zgraną paczkę.
0 1 0 0 0 9.06.2017Sare chce przejąć i rozwijać Gadu-GaduTechnologiczna spółka Sare, specjalizująca się w zintegrowanym marketingu internetowym, planuje zakup Gadu-Gadu. W tej sprawie podpisany został list intencyjny.
1 1 0 0 0 9.06.2017Alior Bank promuje się jako oficjalny sponsor piłkarskiej reprezentacji (wideo)Jako oficjalny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej Alior Bank przygotował aktywności związane z drużyną narodową. 10 czerwca podczas meczu z Rumunią w ramach eliminacji do mistrzostw świata 2018 marka obecna będzie m.in. na Stadionie Narodowym w Warszawie.